niedziela, 5 listopada 2017

Książkowy stosik - listopad



Książkowy stosik - listopad


Wciąż do mnie nie dociera, że jest już listopad. 
Mój upośledzony mózg zgubił się w upływie czasu 
- czuję się, jakby wciąż był październik. 
Kocham te moje komentarze. 
Są zawsze ściśle związane z tematem.


W listopadzie zamierzam przeczytać:
1) "Dom, którego nie było", Ł. Krzyżanowski;
2) "Wołyń. Bez litości", P. Tymiński;
3) "Mistrz i Małgorzata", M. Bułhakow;
4) "Ostatnia Gospoda", I. Kertesz;
5) "Złodziejka książek", M. Zusak;


A wy jakie macie plany na ten zaczytany listopad?
Pozdrawiam,
Posy

13 komentarzy:

  1. Ambitne plany na listopad!
    Ja nie mam konkretnych planów czytelniczych. Zamiast tego mam plan napisać pierwszy rozdział magisterki i kilka prac zaliczeniowych. W czerwcu się bronię, a nie mam jeszcze nic oprócz strony tytułowej! :D

    Co nie oznacza, że zamierzam porzucić moje książki! ❤
    Trzymam kciuki za powodzenie Twojej misji!

    pozdrawiam,

    Justyna live-and-let-read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się przeczytać wszystko ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  2. Powodzenia w realizacji planów! :D Ja jeszcze nie wiem, co przeczytam w listopadzie. wybór mam duży.

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Mistrz i Małgorzata'' - mistrzostwo <3 Tak samo ,,Złodziejka książek'' ;)
    Powodzenia w zrealizowaniu stosiku :D

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie planuję, bo nigdy mi nie wchodzą w rękę te książki, które miałam zamiar przeczytać. Po prostu biorę, na co mam nastrój i już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że masz ambitne plany na listopad. Ja nie ustalam listy lektur, bo potem nagle okazuje się, że mam ochotę na inną książkę i cały misterny plan leci do kosza...
    Powodzenia!

    Pozdrawiam
    Wiedźma

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci "Mistrza i Małgorzaty". Cudowna książka!

    OdpowiedzUsuń