środa, 14 lutego 2018

Zimowy Book Tag


Zimowy Book Tag 


Za nominację do tego tagu dziękuję Magicienne z zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com.
Wiem, że było to wieki temu, ale wreszcie jest i to się liczy.
Nie przedłużam, wreszcie odpowiadam.


1. Kakao - książka, która rozgrzewa serce.
"Korona", czyli piąty tom "Rywalek" Kiery Cass. Naprawdę nie wiem, co mogę o tym więcej napisać - miłość to miłość, a co lepiej rozgrzewa serduszko niż książka o tym pięknym uczuciu?

2. Śnieg - książka z białą okładką. 
Pierwsza, które przychodzi mi na myśl to "Wszystkie Jasne Miejsca" Jennifer Niven.

3. Mikołaj - gruba książka lub długa seria.
Czy to się nie nazywało "Saga o ludziach lodu" - wiecie, ta taka niekończąca się seria, co miała z pięćdziesiąt tomów. 

4. Rózga - książka, której czytanie było męką.
"Szkice spod Monte Cassino" Melchiora Wańkowicza - rozumiem, że to ważna książka, rozumiem jej przesłanie, a mimo to czytanie jej było dla mnie jedną wielką męczarnią. Po przeczytaniu jej uznałam, że przypominała mi rocznik statystyczny. Po roku czasu mówię: rocznik jest ciekawszy i nie, w tej wypowiedzi nie ma ani krztyny sarkazmu. 

5. Prezent - dobra książka, którą możesz każdemu polecić.
"Władca Pierścieni" - jest ktoś, komu się to ani trochę nie podobało?



Tyle na dziś.
Nominuję każdego, kto a ochotę coś takiego u siebie zrobić 
- zostawcie mi potem po prostu linka. 
Pozdrawiam,
Posy

6 komentarzy:

  1. Sagę o ludziach lodu mam w planach, ale trzeba na to i kasy i sporo czasu :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się za to zabiorę, ja ci mówię ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  2. Piąty tom "Rywalek" jeszcze przede mną. Nie wiem, kiedy się za niego zabiorę, bo trzy pierwsze tomy nie zrobiły na mnie ogromnego wrażenia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to chyba nie ma sensu czytać dalej :/
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  3. Dwie pierwsze propozycje wydają mi się bardzo interesujące. :) Ostatnio staram się więcej czytać, to mój plan na jutro...dzień z książką. hehe Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień z książką <3
      Marzenie <3
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń