niedziela, 3 czerwca 2018

Książkowy stosik - czerwiec





Książkowy stosik - czerwiec



W czerwcu zamierzam przeczytać:

1) "Brisingr", C. Paolini (w j. angielskim)
2) "Dom Nocy. Naznaczona", P. C. Cast, K. Cast (w j. angielskim),
3) "Harry Potter i Zakon Feniksa", J. K. Rowling (w j. angielskim),
4) "Harry Potter i Książę Półkrwi", J. K. Rowling (w j. angielskim),
5) "Taylor Swift. Taka jak Ty!", C. Newkey-Burden.





Tyle na dziś kochani.
Szczerze, to nie chce mi się pisać ani wstępu, ani zakończenia.
Jakoś mnie to nie dziwi, bo czerwiec to mój ulubiony miesiąc na oddanie się słodkiej wegetacji.
Pozdrawiam,
Posy

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, aby Ci się udało! Ja planuję dokończyć "Nieodgadnionego", przeczytać "Ja, Bona", "Zabić Sarai", "Present Perfect" i inne książki, które czekają na recenzję :)

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam żadnej z wymienionej przez ciebie książek - trzeba się wziąć do roboty :P
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  2. Powodzenia :) ja nie czytałam jeszcze nic z Twojej listy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę, że planujesz dużo po angielsku! Też bym kiedyś chciała! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś dasz radę, może nawet szybciej niż myślisz ;)
      Ja w ciebie wierzę.
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń