poniedziałek, 1 stycznia 2018

Książkowy stosik - styczeń





Książkowy stosik - styczeń



W styczniu zamierzam przeczytać:

1) "Dziewczyna z pociągu", P. Hawkins,
2) "Mroczna Przepowiednia", R. Riordan,
3) "Harry Potter i Zakon Feniksa", J. K. Rowling (w j. angielskim).





Parę słów ludkowie.
Nowy rok, nowa ja, takie tam bzdety, mówiąc po ludzku 
- wracam do blogowania i to takiego regularnego blogowania.
Styczeń będzie ciężkim miesiącem 
- czeka na mnie bardzo dużo roboty, ale jakoś trzeba dać radę.
Pozdrawiam,
Posy

10 komentarzy:

  1. Ja w styczniu zamierzam dokończyć jeszcze 3 albo 4 recenzenckie, które czekają w kolejce i w sumie to tyle, potem już będę czytac to, na co będę miała kaprys :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Niekulturalna Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Na styczeń mam mnóstwo książkę, ja nie wiem jak się wyrobię haah :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Harrego już czytałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po angielsku niestety jeszcze nie całą serię, a w oryginale są duuuużo lepsze ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  4. U mnie podobnie - czas wrócić do regularnego blogowania, chociaż to trudne w przypadku dużej ilości pracy w styczniu ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę - jak nie my, to kto ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń