wtorek, 1 maja 2018

Książkowy stosik - maj






Książkowy stosik - maj


W maju zamierzam przeczytać:
1) "Naznaczeni śmiercią", V. Roth,
2) "Igrzyska Śmierci", S. Collins (w j. angielskim),
3) "Mirror mirror", C. Delevinge, R. Coleman,
4) "Przeżyć", Y. Park,
5) "Gra o Tron", G. R. R. Martin,
6) "Ogień", M. Strandberg, S. B. Elfgren,
7) "Tajemny ogień", C. J. Daugherty, C. Rozenfeld,
8) "Luz. I tak nie będę idealna", T. Mindewicz-Puacz.




Tyle, jeśli chodzi o plany, ale co z tego wyjdzie... Zobaczymy.
Jak zapowiada się wasz zaczytany maj?
Nie, wcale nie chciałam napisać kwiecień...
Pozdrawiam,
Posy

18 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Ja nie planuje co chce przeczytać, bo nigdy się to u mnie jeszcze nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      U mnie tak z ponad połowa się sprawdza, a to wystarczy.
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  2. Powodzenia życzę! Grę o Tron też kiedyś muszę przeczytać! Tajemny ogień jest fajny, ale w sumie to nic nadzwyczajnego - teraz już niewiele pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak słyszę o tym "Tajemnym Ogniu" i już nie wiem co sądzić...
      Pożyjemy, zobaczymy ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  3. "Naznaczeni śmiercią" i "Gra o tron" <3 życzę udanej lektury!

    Pozdrawiam i obserwuję <3
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bierz się za "Igrzyska śmierci"!
    Uwielbiam :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oryginale nie czytałam, więc uznałam, że wreszcie by wypadło ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też będę tak "serduszkować" :P
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  7. Połowa z wymienionych książek za mną ;)
    Zdecydowanie polecam ,,Mirror Mirror" bardzo fajna!
    Buziaki :**
    Wiktoria z https://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaczki, mam jeszcze większą ochotę rzucić to wszystko i czytać :P
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  8. Kocham "Naznaczonych śmiercią" oraz "Grę o tron". Cieszę się, że znalazły się w twoich planach. Ciekawa jestem, czy ci się spodobają.
    Pozdrawiam!

    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno puszczę ich recenzje! ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  9. Plany bardzo ambitne! Mam nadzieję, że szybko idzie Ci ich realizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzieja zawsze umiera ostatnia :P
      Moja obecnie się czołga.
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń