środa, 9 maja 2018

Serialove Book Tag




Serialove Book Tag


Przychodzę dziś do was z kolejnym tagiem. Na dodatek jest znów wymyślony przeze mnie. Wydaje mi się, że brakuje tu ostatnio takich "okołoksiążkowych"postów. Dajcie mi koniecznie znać, co o tym myślicie, a na razie nie przedłużam już i przechodzę do tagu.


1. "Glee", czyli książka dobra na wszystko.
Szczerze, to nie wydaje mi się, żeby taka istniała. To w sumie smutne. Może sama taką kiedyś napiszę...

2. "Riverdale", czyli powieść, o której słyszałeś dużo dobrego, ale nie miałeś czasu jej przeczytać.
"Mirror mirror" Cary Delevinge i Rowan Coleman, ale spokojnie, mam zamiar to jak najszybciej nadrobić.

3. "Plotkara" ("Gossip Girl"), czyli seria, której nie miałeś siły przeczytać do końca.
"Dom Nocy" - nawet nie pamiętam, na którym tomie skończyłam. To w sumie smutne, bo początek tej serii naprawdę mile wspominam.

4. "Girl meets world", czyli powieść "ucząca życia".
"Opowieści z Narnii" - odnoszę wrażenie, że to seria wypełniona taką nadzieją, która pcha człowieka do przodu i pokazuje, że zawsze jest to lepsze jutro.


5. "Shadowhunters", czyli książka, którą mimo wielu złych opinii, naprawdę uwielbiasz. 
Czy czwarta i piąta część "Rywalek" się liczy? Wiem, że niektórzy uważają te dwa tomy za zbędne przeciąganie, ale mi tam się podobało. Z resztą przeczytajcie sami: recenzja czwartego tomurecenzja piątego tomu.

6. "Famous in love", czyli nowa, ale świetna powieść.
"Historia złych uczynków" Katarzyny Zyskowskiej - naprawdę książka godna polecenia.

7. "Pretty Little Liars", czyli niepotrzebnie przedłużana seria.
"Olimpijscy Herosi" - to chyba nawet już nie potrzebuje komentarza...





Tyle na dziś kochani!
Nie zapominajcie śledzić blogowych social mediów:

- Instagram - bibliotekamarzen,
- Snapchat - bib.marzen,
- strona na Facebooku - Biblioteka Marzeń
- grupa czytelników - Biblioteka Marzeń - Blog.
Pozdrawiam,
Posy

8 komentarzy:

  1. "Opowieści z Narnii" to seria zdecydowania ucząca życia zwłaszcza młodych czytelników.

    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko czytam ten tytuł, to już mi się robi cieplej na serduszku <3
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  2. Super, że tworzysz takie tagi! Zaczęłam oglądać "Famous in love" i jest to dosyć fajny serial.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Z "Famous in love" jestem względnie na bieżąco - wciąż jest dobre.
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  3. A gdzie The 100 - toż to najlepszy serial na świecie - jeśli jeszcze go nie widziałaś to gorąco ci polecam. ;)
    A do pierwszej kategorii jak dla mnie idealnie pasuje Harry Potter. ;)
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tylko mnóstwo o nim słyszałam ;)
      Planuję niedługo to zmienić.
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy TAG.
    Swoją drogą, oglądam na bieżąco Riverdale i o ile pierwszy sezon momentami wciskał w fotel, o tyle drugi to istna komedia. Nawymyślali tam takich rzeczy, że szkoda gadać. Ale. Wciąż jest to niesamowite guilty pleasure. W tej kategorii jak najbardziej polecam.

    Ściskam mocno,
    Iza z Heavy books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, pierwszy raz słyszę, żeby ktoś nie był w tym serialu kompletnie zakochany.
      Tego się nie spodziewałam :P
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń