środa, 25 maja 2016

Ósme Liebster Blog Award







Ósme Liebster Blog Award 


Tym razem na nominację dziękuję Franciszce z miedzywymiarowefetysze.blogspot.com!
Nie przedłużajmy i przejdźmy do pytań.


1. Z czym Ci się kojarzy szum morza?
Z... morzem? Brawo, bardzo inteligentnie Marta. Czemu słyszę teraz głos mojej przyjaciółki, Magdy, która powiedziałaby coś w tym stylu, tzn. oryginalnie? A tak na serio to z takim spokojem, no i morzem, więc wakacjami - idealne wakacje to morze, ciepełko i plaża, na której mogę się smażyć. 

2. Gdyby zamknięcie oczu spowodowało przeniesienie się w dowolne miejsce, to gdzie być się znalazła?
Nie wiem, zależy od nastroju, ale jeżeli muszę wybrać, to chyba na plaży z przyjaciółmi, na takich jakby wakacjach? Coś w tym stylu.

3. Wsiądź do pociągu byle jakiego...dokąd byś pojechała?
Dobra, przyznawać się, kto to zaśpiewał - ja tak! Winna. Odpowiadając na pytanie, to pojechałabym do przyjaciółki, która mieszka w okolicach Łodzi, a potem zabrała drugą przyjaciółkę, która mieszka dość daleko ode mnie, czyli na Śląsku i w sumie to już nie ważne gdzie, ważne, że razem.


4. Czym jest dla Ciebie wolność?
To możliwość podejmowania samodzielnych decyzji, możliwość wyrażenia swojego zdania, nawet, gdy się mylimy. To brak ograniczeń z jakiejkolwiek strony, oczywiście poza ograniczeniami, które zabierałyby tę wolność innym.

5. Ulubiona telenowela?
Nie oglądam za często telewizji, więc może powiem co oglądam w internetach. Jeżeli muszę wybrać, to ostatecznie będzie to Pretty Little Liars, a na drugim miejscu ulokują się Shadowhunters.

6. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Bardzo, bardzo dziwne pytanie, ale ok... Coś się wykombinuje. Kocham zapach róż, truskawek i cynamonu. Dziwna mieszaka, wiem.

7. Wyjaw imię bohatera literackiego, który skradł Twoje serce?
Och, muszę Was zawieść - nie mam fikcyjnych mężów.

8. Jaka jest twoja ulubiona seria filmowa?
Jeśli nie musi być na podstawie książki, to chyba "Legalna Blondynka" oraz "Pitch Perfect", ale to drugie podobno jest na podstawie książki. Muszę to przeczytać!

9. Czy masz ulubioną maskotkę?
Jak każdy, miałam misia w dzieciństwie, ale teraz leży sobie gdzieś w moim pokoju. Nie wiem gdzie dokładnie, więc nie pytajcie.

10. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Jeżeli musi być jeden, to "Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać" z "Kosogłosa", którego autorką jest Suzanne Collins. Mam jeszcze dwa takie cytaty: "Wieczność to kompozycja z chwil obecnych", z "Papierowych Miast" Johna Greena oraz "Niech sobie gadają. Wiedziałam, że zawsze będą gadać i pozostawała nadzieja, że niedługo zaczną mieć do powiedzenia coś pozytywnego" z "Korony" Kiery Cass.

11. Jeśli w pobliżu leży książka, otwórz ją na 46 stronie. Jakie zdanie ją rozpoczyna?
Najbliżej leży "Korona" Kiery Cass, a oto pierwsze zdanie z tej strony:
"W jadalni krzyżowały się opowieści i komentarze, koniec jednego zdania budził w kimś nowe wspomnienie.".



Ja nominuję oczywiście Franciszkę, a poza tym:
i tym razem chyba tylko tyle.


Moje pytania:
1. Muzyczny zachwyt ostatniego tygodnia?
2. Co ostatnio przeczytałaś i w skali do dziesięciu na ile to ocenisz?
3. Jakieś plany na wakacje?
4. Kiedy masz totalnego bloka, to jak sobie z tym radzisz?
5. Najlepsza muzyka do pisania?
6. Ulubiony smak lodów?
7. Najgorszy prezent ever?
8. Kawa czy herbata?
9. Serial/książka/film, słowem cokolwiek, na punkcie czego masz obsesję!
10. Chciałabyś napisać ze mną opowiadanie?
11. Ulubiony tekst na moim blogu?




Pozdrawiam i dziękuję za nominację!
Niech los zawsze Wam sprzyja!
/Posy


6 komentarzy:

  1. Nie masz fikcyjnych mężów?O-o no proszę... bardzo fajny wpis, wsiąść do pociągu byle jakiegooo, teraz będę to sobie nuciła:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3
      jeżeli się podobało, to zachęcam do częstszego zaglądania ;)
      i do dołączenia do grupy czytelników na fb :)
      https://www.facebook.com/groups/953675891352386/?ref=bookmarks
      Pozdrawiam,
      Posy
      P.S. na pewno do Cb zajrzę! :*

      Usuń
  2. Też kocham morze :D
    O, nie masz fikcyjnych mężów, a to ciekawe. Ja mam ich mnóstwo ;)
    Nie wiedziałam, że "Pitch Perfect" jest na podstawie książki! Okazuję się, że chyba połowa filmów jest na podstawie jakiejś książki.
    Pozdrawiam Tris *.* z http://hopebravestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się chyba nie kochać morza - to tak, jakby nie kochać wakacji <3
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  3. Hehe widzę, że nie tylko ja mam tyle nominacji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może Ci się spodoba, a jeśli nie to i tak miło, że wpadłaś ;) blooogsaymyname.blogspot.com Będę niezmiernie szczęśliwa jeśli przeczytasz choć fragment i wyrazisz swoją opinię. Jestem początkująca i bardzo chciałabym poznać opinie kogoś oczytanego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zajrzę i zostawię po sobie komentarz :)
      jeśli będziesz potrzebowała rady, pomocy czy coś to śmiało, pisz :*
      i miło mi, że uważasz mnie za osobę oczytaną i taką, której opinia ma znaczenie :)
      Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki :*
      /Posy

      Usuń