poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Minął już rok...






PIERWSZE URODZINY BLOGA 



To już rok!
Dokładnie rok temu, no dobra, mniej więcej o podobnej porze, 
usiadłam tu pierwszy raz i napisałam tego pamiętnego, pierwszego posta. 
Pamiętam, że miałam prawdziwy problem z tym, jak go zacząć 
i ten problem z zaczynaniem postów... Cóż, pozostał do dziś, lecz już troszkę mniejszy. 
Wiele się zmieniło, przez wiele przeszłam i przede wszystkim wiele napisałam. 
Dziś jestem tu po to, aby troszkę podsumować ten rok i Wam podziękować! 
Zacznę od tej mniej przyjemnej części, czyli podsumowania, 
bo przy pisaniu podziękowań pewnie popłaczę się ze wzruszenia, 
a nie chcę od początku musieć biegać co dwie minuty po chusteczkę, bo pewnie stracę wątek. 
Teraz nadszedł czas na troszkę statystyk!


Na tym blogu do tej pory ukazało się:
- dziewięćdziesiąt siedem postów,
- dwadzieścia dziewięć recenzji,
- dwadzieścia postów, z moimi własnymi opowiadaniami,
- dziesięć Liebster Blog Award,
- dwa wiersze - świetny wynik,
- osiem book tagów,
- pięćset trzydzieści dwa komentarze.

Na dodatek blog obserwuje czterdzieści pięć osób, 
a wyświetliliście go łącznie aż dwadzieścia tysięcy dziewięćset trzydzieści trzy razy! 
Na dodatek jeden post, a mianowicie recenzja "Korony" ma aż tysiąc osiemdziesiąt pięć wyświetleń!

 Chciałabym Wam wszystkim za to podziękować 
- za każdy komentarz, wyświetlenie, 
za każde zaobserwowanie. 
To bardzo dużo dla mnie znaczy i przede wszystkim strasznie motywuje do pracy! 




Szczególne podziękowania kieruję do paru osób, 
bez których ten blog nie byłby taki, jaki teraz jest:

- Kalinie, która przekonała mnie do założenia tego bloga 
- dziękuję za to, że popchnęłaś mnie i pomogłaś zrobić mi tak duży krok.

- dziękuję Magdzie, za to, że zawsze mogę ją spytać o zdanie w nawet tak głupiej kwestii,
jak dobór obrazka, które potrafią różnić się jednym napisem, 
Dziękuję Ci za to, że po prostu zawsze jesteś i mogę napisać do Ciebie, 
kiedy mam jakikolwiek problem, nawet jeśli nie dotyczy bloga, 
dziękuję za wsparcie i za wszystko inne, o czym teraz zapomniałam.

- Mariannie, za to, że jako pierwsza powiedziała mi, że coś robię nie tak. 
Do tego zrobiłaś to tak, że nie skończyło się na kłótniach i wyzwiskach. Dziękuję!

- Adeli - to przecież Ty zainspirowałaś mnie do napisania tego fanfika. 
Może nie jest jakiś super, ale zawsze to coś. 

- Kasi - pomimo kłótni, miło jest mieć zawsze kogoś, 
kto jest takim światełkiem w tunelu,

- Ameruji, za to wytrwałe komentowanie 
- dziękuję, taki każdy komentarz naprawdę motywuje!

- Patrycji, za ten wywiad i zwykłe wsparcie w blogowaniu!

- Musi, za te wieczne uwagi, o które z resztą sama proszę 

- każdemu czytelnikowi - bez Was nic by nie było, kochani! 
Dziękuję Wam za to, że pomimo tak wielu złamanych obietnic wciąż tu jesteście, 
za to, że chce Wam się to czytać, komentować. 
Dziękuję!




Przypominam Wam o konkursie z okazji pierwszych urodzin bloga _klik_
Koniecznie dołączcie do grupy na Facebooku! _klik_
Weekendowy maraton recenzji przekładam na najbliższy weekend, 
bo, krótko mówiąc, tym razem mi nie wyszło.
Pozdrawiam i niech los zawsze Wam sprzyja!
Posy


15 komentarzy:

  1. Cieszę się z tego naszego wywiadu.
    Ja tobie też dziękuje za wsparcie. ;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie, że przydały nam się jakiś kolejny wspólny post ;)
      i jeszcze raz dziękuję <3
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  2. Gratuluję już roku na blogu, u mnie też ostatnio tyle minęło ;) To wspaniałe, że masz ludzi, którzy Cię wspierają , to bardzo ważne. Życzę dalszych sukcesów i uciechy z prowadzenia bloga! :D
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      również życzę Ci powodzenia!
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  3. Gratuluję wytrwałości, a także życzę Ci jej, bo bez niej byłoby ciężko.
    Po drugie, i może ważniejsze, dziękuję Ci za ten wspaniały blog. Dziękuję, że poświęciłaś czas, żeby coś takiego stworzyć i tym samym podzielić się z nami wszystkimi częścią siebie oraz swojego świata. Dzięki Tobie wielu z nas odkryło nowe, cudowne książki oraz umiliło sobie czas Twoją twórczością.
    Obserwuję tego bloga od niedawna i zostawiłam po sobie komentarze pod jednym Twoim opowiadaniem, ale przejrzałam też kilka innych postów. Czasami naprawdę dzięki nim nabrałam ochoty na czytanie, mimo chwilowego książkowego lenia.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, na Twoje komentarze to tylko czekam - pamiętam te pod opowiadaniem!
      i to ja dziękuję, za to, że jednak to czytasz ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  4. O! najlepszego - skoro to już rok! :D Gratuluję wytrwałości i życzę samych sukcesów :D Aby blog nadal był pisany z pasją :))
    Kochana, komentowanie takich takich świetnych recenzji i ciekawych postów - to normalnie sama przyjemność :D
    Buziaki, powodzenia w dalszym blogowaniu! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      i Tobie również życzę powodzenia w blogowaniu! :*
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  5. Gratuluję! Życzę dalszych lat blogowania i sukcesów!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulję! Regularne prowadzenie bloga nie jest wcale łatwe, a co dopiero kiedy blog jest o książkach - w końcu trzeba je regularnie czytać, żeby było o czym pisać. Życzę kolejnego udanego roku! Mój blog póki co nie liczy nawet tygodnia, ale mam nadzieję, że starczy mi zaparcia i sił!
    Buziaki

    Marta

    http://marta-i-ksiazki.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      i co do Twojego bloga: po prostu staraj się regularnie pisać - ja ustalałam sobie, że, np. napiszę minimum 2 posty na tydzień, często to zmieniałam, w zależności od ilości wolnego czasu czy zwyczajnej weny ;)
      Pozdrawiam i trzymam kciuki!
      Posy

      Usuń
  7. HUHUHU *.* Jestem naprawdę pod wrażeniem Twoich wyników! Jak to się stało, że jesteś tu już rok, a ja śledzę Cię dopiero od kilku tygodni?! Gdzie ja miałam oczy?! Wielkie gratulacje! Powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      a poza tym to lepiej czytać późno, niż wcale ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  8. Gratuluję wytrwałości :D Oby blog osiągał jak najwięcej sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń