środa, 11 kwietnia 2018

Dwunaste Liebster Blog Award


Dwunaste Liebster Blog Award


Uwierzcie kochani, to LBA jest antyczne - tak od paru miesięcy przekładam odpowiedzenie na tę nominację na "lepszą okazję"... Od dziś nie będę opowiadać takich kłamstw. Dobra, wiem, że nie wytrzymam nawet piętnastu minut, ale zawsze mogę marzyć, tak?
Za nominację dziękuję Kindze z ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com.
Teraz już nie przedłużam i przechodzę do pytań.


1. Wolisz książki, których głównym bohaterem jest kobieta czy mężczyzna? Dlaczego? A może nie robi ci to różnicy?
Nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia, serio - dobra książka to dobra książka. Nie trzeba tu nic więcej dodawać. 

2. Wolisz czytać nowości wydawnicze czy starsze powieści?
Data wydania nie ma dla mnie znaczenia - jak już mówiłam dobra książka to dobra książka, a co za różnica czy ma lat dwadzieścia, czy czterdzieści?

3. Z bohaterem jakiej książki się utożsamiasz? Dlaczego?
Żadnym. Nikt nie jest tak nienormalny jak ja, albo jeszcze nie znalazłam bohatera tak zafiksowanego na geografię jak ja.

4. Gdybyś mógł zmienić jeden wątek, jedną rzecz w dowolnej książce, co to byłaby za książka i co byś zmienił?
Czy mogę potraktować moje życie jako książkę? Ładnie proszę...

5. Ostatnio kupiona przez ciebie książka to?
"Mirror mirror" Cary Delevingne oraz Rowan Coleman. Tak, to ma dwóch autorów. 

6. Najgorsza książka jaką kiedykolwiek przeczytałeś? Dlaczego akurat ta?
"Szkice spod Monte Cassino" Melchiora Wańkowicza - to był taki nieciekawy rocznik statystyczny. Tak, roczniki są czasem dla mnie ciekawe. Wiem, że jestem dziwna.

7. Jakich gatunków muzycznych słuchasz? Wymień proszę po kilka przykładów zespołów, wykonawców.
Nie ograniczam się do jakiegoś jednego, ale głównie jest to pop. Uwielbiam Against the Current - jeśli ich nie znacie to gorąco polecam!

8. Wszyscy wiemy, że czytanie poprawia pamięć i pomaga w nauce ortografii. Czy dzięki czytaniu zauważyłeś u siebie zmianę pod względem "czepialstwa" jeśli chodzi o błędy? Zdarza ci się irytować, gdy widzisz niepoprawnie napisane wiadomości, komentarze?
Wydaje mi się, że moja ortografia troszkę się poprawiła, ale wiecie, z pustego nawet Salomon nie naleje - moja ortografia zawsze była tragedią, więc nie ma cudu. Denerwują mnie tylko tak tragicznie niepoprawnie napisane komentarze, ale to naprawdę musi już być taka ogromna tragedia - zwykle przechodzę obok błędów obojętnie, bo wszyscy jesteśmy ludźmi i takie śmianie się z kogoś, kiedy robisz to samo nie jest spoko zachowaniem.

9. Filmy czy seriale?
Ostatnio filmy. Z seriali to oglądam obecnie "Shadowhunters" oraz "Famous in love". 

10. Czytasz te same książki kilka razy? Tak? Nie? Dlaczego?
Jasne - jeśli uwielbiam jakąś powieść, to czemu nie?

11. Gdybyś mógł przenieść się do świata dowolnej książki, filmu, gry, jednak bez możliwości powrotu do swojego dotychczasowego życia, zrobiłbyś to? Dlaczego tak lub nie?
Nie, dziękuję. Nie mogę zabrać przyjaciela, to nie lecę. Chyba, że mogę, to wtedy tak, ale tę decyzję to musiałabym przedyskutować z Marią.




Pytania ode mnie


1. Co sądzisz o bookstagramie?
2. Trzy zalety blogowania?
3. Trzy wady blogowania?
4. Poleć mi jakąś książkę.
5. Piosenka, która ostatnio siedzi ci w głowie?
6. Grasz na jakimś instrumencie? 
Jeśli nie, to na czym chciałbyś grać?
7. Najlepsza motywacja do blogowania?
8. Kawa czy herbata?
9. Ulubiony kolor?
10. Najlepsza inspiracja?
11. Najlepszy sposób, żeby o kimś zapomnieć?



Nominuję:






Nikt inny nie przychodzi mi do głowy, 
a nie chcę zapychać tylko po to, żeby doszło do jedenastu.
Koniecznie dajcie mi znać, jak LBA pojawi się u Was!
Pozdrawiam,
Posy


6 komentarzy:

  1. Również uważam, że nie ma znaczenia, czy główny bohater jest mężczyzną czy kobietą. Jeśli tylko jest dobrze wykreowany, to może zdziałać cuda.

    Z drugą odpowiedzią również się zgadzam. Sama sięgam i po nowości i książki dużo starsze i czerpię przyjemność z czytania ich wszystkich.

    U mnie chyba by się znalazło trochę bohaterów, z którymi mogłabym się utożsamiać. Taka Hermiona na przykład.

    O nie znam Against the Current :O Muszę to nadrobić!

    Mnie ostatnio wzięło na seriale. Też oglądam "Shadowhunters", a do tego powróciłam do seansów "Outlandera".

    Bardzo dziękuję za nominację! ♡ Na pewno na nią odpowiem, bo pytania są bardzo ciekawe. Muszę tylko wymyślić jakiś kreatywny sposób na odpowiedź i zaplanować post w harmonogramie.

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że ty Against the Current nadrobisz moja kochana ;)
      A o "Outlanderze" nigdy nie słyszałam - moja lista serialów, które muszę obejrzeć znów się powiększyła :P
      I czekam na odpowiedź!
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  2. Dzięki za nominacje. Na dnuach post sìę pojawi 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio skończyłam czytać ,,Mirror mirror" 😂 Tak, Masz rację to ma dwóch autorów (o czym połowa osób nie wie)😂.
    Dla mnie też nie ma raczej znaczenia czy bohaterem w książce jest kobieta czy mężczyzna, byle by było ciekawie! 😂
    Zapraszam do siebie u mnie też książkowo ^^
    https://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń