poniedziałek, 19 września 2016

Dlaczego?








Dziś przychodzę dziś do Was z czymś nieco innym, a mianowicie z moim wierszem.
Po prostu nudziło mi się na polskim i tak właśnie zajęłam czas.
Dajcie mi znać w komentarzu co sądzicie o tym "wierszyku"!




Dlaczego?


Nie byłeś ze mną szczery.
Nigdy nie powiedziałeś mi prawdy.
Ciągle oszukiwałeś, unikałeś odpowiedzi.
Teraz już wiem dlaczego.
Bałeś się? Mogłeś mi przecież powiedzieć.
Wiesz, że nienawidzę kłamstwa.
Wystarczyłoby kilka słów.
Nie byłabym nawet zła. 
Dlaczego tego nie zrobiłeś?
Dlaczego ukryłeś przede mną prawdę?
Dlaczego odszedłeś?
Dlaczego wybrałeś ją zamiast mnie?
Dlaczego?



Zostaw po sobie ślad w komentarzu!
Pozdrawiam,
Posy

9 komentarzy:

  1. Jezu! Świetny! ♥
    Ja też mam ostatnio jakąś fazę na wiersze, nie wiem co się dzieje :D
    Z chęcią przeczytam coś jeszcze Twojego autorstwa.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne
    Aiko uwielbia cię <3
    Próbuję pisać pseudo-wiersz
    ale nie udaje się
    Czekając na więcej
    poczytam posty
    ale to kiedy indziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      i nie poddawaj się - za którymś razem wyjdzie! :*
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  3. Piękne!
    Ja kiedyś pisałam wiersze, jednak nie były tak emocjonalne ;)
    Może też zacznę je pisać na polskim, bo u mnie również wieje nudą xD
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze to jakieś produktywne zajęcie :P
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  4. Też zdarza mi się coś tam napisać - ale przymykam na to oko i te moje bazgroły światła dziennego raczej nie ujrzą XD
    Ale Ty ładnie napisałaś, znaczy, nie jestem miłośniczką wierszy - ale wydaje się być spoko :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń