sobota, 17 września 2016

Glee Book Tag






Glee Book Tag

Dziś witam Was kolejnym postem o "Glee", czyli jednym z moich ulubionych seriali! 
Ten book tag wymyśliłam sama, dlatego uprzejmie proszę o informację i oznaczenie w poście, jeśli zamierzasz go zrobić u siebie! 


1. Sugar, czyli książka, która zawsze poprawia Ci humor

"Syn Neptuna"! Tekst Percy'ego rozbroją każdy system.


2. Don't Stop Believin', czyli książka, którą czytałeś tysiące razy

"W Pierścieniu Ognia", czyli drugi tom "Igrzysk Śmierci". Ta seria chyba nigdy mi się nie znudzi.


3. Finn, czyli  książka, która skończyła się zbyt szybko

"Korona" - ja chcę więcej, więcej, więcej! 


4. Sue, czyli książka, która świetnie Cię zmotywowała

"Niezgodna" - wybaczcie, ale zachowanie Tris często gęsto strasznie mnie irytowało, więc stwierdziłam, że nie będę gadać jak ona, tylko wezmę się do roboty.


5. Quinn, czyli książka, która zmieniła Twój światopogląd

Ekhm... To zabrzmi płytko i dziecinnie, ale to "Pamiętnik Księżniczki". Nauczył mnie, że nie wszystko jest takie, na jakie wygląda. Nie będę dalej tłumaczyć, bo to będzie spojler. Duuuży spojler.


6. Britney, czyli książka z głębszym przesłaniem

"Igrzyska Śmierci" - pokazują, że czasem nasi najwięksi wrogowie czają się pod samym naszym nosem.



7. Rachel, czyli książka, która nauczyła Cię, aby nigdy się nie poddawać


"Podróż Wędrowca do Świtu". Tak, wiem, strasznie dziwny wybór, ale jakoś to, że nie poddali się i wciąż szukali lordów naprawdę mnie inspiruje oraz motywuje do działania. W ogóle postać Łucji jest naprawdę godna podziwu, a dużo osób uważa ją tylko za małą dziewczynkę. Denerwuje mnie to.



8. Kurt, czyli książka, która nauczyła Cię, że bez względu na wszystko, warto być po prostu sobą

"Gone" - przy tylu dziwnych mocach, jakie tam mieli, potrafili szanować samych siebie i wykorzystywać je w dobrym celu. Oczywiście niektórzy. 


9. New Directions, czyli seria, która nigdy nie przeminie

"Harry Potter" - ktoś jeszcze o nim nie słyszał?


10. Sam, czyli książka z nieprzewidywalną akcją

"Pretty Little Liars" - tu nic nie da się przewidzieć. To chyba najbardziej pokręcona książka świata.





Dzięki za przeczytanie kolejnego posta!
Dajcie znać w komentarzach, co chcielibyście przeczytać na moim blogu!
Pozdrawiam,
Posy

12 komentarzy:

  1. Świetny tag ����
    Chciałabym bardzo przeczytać twoją opinię na temat Szklanego tronu, drugiej części Czerwonej królowej �� pozdrawiam, Musia


    PS wreszcie normalny komentarz z mojej strony ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag!
    Może teraz szybciej zabiorę się za obejrzenie "Glee"...

    Zgadzam się co do Percy'ego. Mi też jego teksty zawsze poprawiają humor :)

    Pozdrawiam,
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serial jest na serio super - koniecznie go obejrzyj i daj znać, co o nim sądzisz! :*
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  3. Ja żadnej książki z serii igrzysk śmieci nie czytałam a co dopiero kilka razy :D "Gone" to według mnie najnudniejsza książka jaką przeczytałam
    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gone" jest dość specyficzny - jednym pasuje, jednym nie ;)
      "Igrzyska Śmierci" - musisz je przeczytać!
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  4. Moje Igrzyska są już tak 'zużyte", ze napisy na okładkach się starły częściowo <3
    Kurczę, a ja Selekcję zakończyłam na 3 tomie :') Dla mnie to po prostu trylogia, nie ciągnie mnie do dodatków ;)
    PLL z kolei nie dokończyłam :D Z początku było fajne, ale później odniosłam wrażenie, że autorka sama nie wie czego chce ;/ za bardzo zagmatwane się to zrobiło, więc odpuściłam :'(
    Bardzo fajny Tag! Glee uwielbiam <3 Fenomenalny serial, fenomenalna muzyka, no miód, malina i orzeszki!
    Pozdrawiam ciepło,
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PLL jest jak "Moda na sukces" - ciągnie się w nieskończoność ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  5. PERSIAK <3 Kocham po prostu :D
    Choć Igrzyska nie zrobiły na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia, to były bardzo ciekawe :))
    Korona to z Rywalek, prawda? :D Mam taki 'zastuj' bo zatrzymałam się na 3 tomie tych książek :')
    Ooo, a z tej strony na Niezgodną nie patrzyłam! Owszem, Tris okropnie drnerwowała - dlatego przekreśliłam te książki - jakoś nieszczególnie mnie porwały.
    "Pamiętnik księżniczki"? Oglądałam taki film (chyba) - o ile jest ekranizacją XD O ksiażce nie słyszałam, ale ciekawie się zapowiada! c:
    Opowieści z Narnii <3
    Oo, Gone strasznie mnie nusziło :'(
    Pozdrawiam Cię serdecznie :**
    PS. Supi TAG :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pamiętnik Księżniczki" - to najlepsza książka, take typowe czytadło, ale warte przeczytania ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  6. Tag naprawdę udany, choć Glee nie kojarzę nawet. ;) Odpowiedzi też super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz obejrzeć - naprawdę fajny serial, taki trochę jak High School Musical ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń