piątek, 30 września 2016

Wrześniowe podsumowanie





Wrześniowe podsumowanie


Nadeszła jesień, pierwszy miesiąc szkoły już za mną. Jeszcze tylko dziewięć. 
Pomimo tego, że plany nie były za duże, to i tak wszystko wyszło na opak.


Co miałam przeczytać we wrześniu?


1. "Sherlock Holmes: Studium w Szkarłacie" Arthur Conan Doyle 
2. "Sherlock Holmes: Znak Czterech", Arthur Conan Doyle
3. "Piąta Fala", Rick Yancey


4. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny", J.K. Rowling (po angielsku)


Co przeczytałam?

1. "Balladyna", Juliusz Słowacki 
2. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny", J.K. Rowling (po angielsku)
Dojdą do tego jeszcze jakieś kawałki innych książek, ale ich nie skończyłam, więc nie wliczam ich w podsumowanie. 


Mam nadzieję, że Wam poszło lepiej!
Pochwalcie się, ile książek przeczytaliście w tym miesiącu?
Pozdrawiam,
Posy

18 komentarzy:

  1. Ważne, że "Harry Potter przeczytany! *.*
    Życzę udanego i zaczytanego października!

    Nie wiem jeszcze, ile mi udało się przeczytać, ale zapraszam jutro na podsumowanie!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile nie zapomnę, to zajrzę :P
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  2. Przeczytałam prawie całą serię o Potterze i ubóstwiam! Zabrałam się także za pierwszy tom po angielsku i mimo że język był raczej prosty, dotrwałam tylko do połowy.
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jak już zaczęłam, to jakoś poszło ;)
      ale na początku było koszmarnie :(
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  3. Też zamierzam przeczytać w najbliższym czasie Pottera po angielsku.
    Ja w tym miesiącu mam za sobą 10 książek przeczytanych.
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję wyniku! :*
      co do Harry'ego - jak przebrniesz przez początek, to potem będzie tylko lepiej ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  4. Ej, właśnie skończyłam Harry'ego.Telepatia? xD
    Co do Sherlocka, chyba chodziło ci o Studium w Szkarłacie ;) ?
    Przeczytaj koniecznie, ja kocham Holmesa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurde, no to ładnie przekręciłam - typowa ja ;)
      dzięki za zwrócenie uwagi
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  5. A ja za Harry'ego się jeszcze nie zabrałam :"")
    "Balladyna" teraz to będzie moja lektura. Bardzo okropna?
    A Ci szczerze powiem, że nawet nie wiem ile przeczytałam w tym miesiącu XD
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabierz się za nią wcześniej ;)
      i generalnie są gorsze lektury, ale ta się strasznie nie trzyma kupy (przepraszam za wyrażenie, jeśli Ci ono przeszkadza) :/
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  6. Widzę, że trochę rozminęłaś się z planami :D Ja we wrześniu przeczytałam pięć książek, w tym własnie planowane przez ciebie czyli ,,Studium w szkarłacie'' oraz ,,Znak czterech''. W październiku będę się starała dokończyć całą serię. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia!
      u mnie takie nietrzymanie się planów to norma ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  7. Balladyna! To były czasy. Czytałaś z ciekawości, czy polonistka kazała do analizy porównawczej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszemy charakterystykę porównawczą Balladyny i Aliny, więc sama wiesz ;)
      i jakoś samej mnie do niej nie ciągnęło :P
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  8. Ja przeczytałam 3 książki. Tak to już jest przy większej ilości pracy, dzieciach, obowiązkach. W sumie to nawet jestem zadowolona z tego wyniku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. E no, to bardzo dobry wynik :)
    Harry'ego swego czasu w gimnazjum przeczytałam 3 razy całą serię xD Teraz jednak czuję, że po prostu z niej wyrosłam, ale nadal uważam, że to świetny i ponadczasowy cykl :)
    Mnie udało się przeczytać 5 książek :)
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 książek to genialny wynik :)
      gratulacje!
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń