piątek, 14 października 2016

Jesienny Book Tag








 Jesienny Book Tag



Znalazłam podobny Tag na blogu  tajemniceslow.blogspot.com 
i z braku pomysłu na jakikolwiek inny post, postanowiłam go zrobić. 
Nie musicie się martwić - jednak trochę pracy w to włożyłam, bo nieźle go zmieniłam. 
Miłej lektury!



1. Jesienne liście, czyli książka, której jest wszędzie pełno
"Fangirl" - muszę to wreszcie przeczytać, bo nigdy nie wiem o co chodzi w dyskusji.

2. Słońce, czyli książka, będąca promyczkiem nadziei
Dla mnie to "Korona", prawdopodobnie dlatego, iż jestem bardzo podobna do Eadlyn. Mam na myśli podobieństwo charakterów. Ta książka przypomina mi, że nie mam po co się łamać, jest dla mnie jeszcze nadzieja. 

3. Deszcz, czyli smutna książka
"Wierna" - wszyscy chyba wiedzą dlaczego. Nie chcę więcej pisać, bo to byłby bardzo niemiły spojler. 

4. Szalik, czyli książka, którą musisz przeczytać tej jesieni
"Magnus Chase i Bogowie Asgardu: Młot Thora" - pierwsza część była naprawdę super! Nawet ją kiedyś zrecenzowałam: _klik_


5. Kasztany, czyli książka z pozoru kiepska, lecz piękna w środku
"Gone" - niby nienormalne, ale naprawdę warte przeczytania. 

6. Wiewiórka, czyli książka, którą przeczytałeś w mgnieniu oka
"Syn Neptuna" - wrócił mój ulubiony bohater, więc jej powolne czytanie było chyba niemożliwe. 

7. Dynie, czyli książka, która podtrzymuje Cię na duchu
"Podróż Wędrowca do Świtu", czyli trzeci tom cyklu "Opowieści z Narnii" - Aslan naprawdę dobrze przypomina, że całe dobro nie zniknęło jeszcze z tego świata.

8. Babie lato, czyli stary, dobry, książkowy kumpel
Cała seria "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" - wracałam do niej chyba tysiące razy!




Liczę, że się podobało.
Przepraszam, że mniej się udzielam, ale nauka lekko mnie dobija.
Dajcie znać w komentarzu, jakiego rodzaju postów brakuje Wam na blogu!
Pozdrawiam,
Posy

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag. Zastanawiam się, czy mogłabym go wykorzystać na moim blogu? :D
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz go zrobić, to żaden problem ;)
      po prostu wspomnij, że jest mojego autorstwa i koniecznie daj znać, gdy go opublikujesz! :*
      Powodzenia!
      Posy

      Usuń
  2. Też chcę się w końcu zabrać za Fangirl - wszyscy o niej paplają, a ja jeszcze nie czytałam :(
    Wierna, no cóż - rozumiem doskonale ;(
    MAGNUS!!! <3 Muszę kupić kolejną część - według mnie, pierwsza część to najlepsza książka Ricka!
    Gone mnie zanudziło niestety :(
    Persiak <3
    Buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł ;)
    Heh, właśnie czytam Syna Neptuna ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: kotksiazkowyrecenzuje.blogspot.com
    Kot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak się podoba?
      na pewno zajrzę! :*
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  4. ''Wierna'' grrrrrr NIENAWIDZIĘ TEJ KSIĄŻKI!
    Jeśli chodzi o ''Fangirl'' to pasuje idealnie do tej kategorii, czytałam tę pozycję i bardzo lubię. :D
    cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli rozumiem jednak muszę ją przeczytać? ;)
      a "Wierna"... taki niewypał :/
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  5. Och, ja też muszę w końcu przeczytać "Fangirl".
    Zaczęłam czytać właśnie serię "Rywalki", jestem już po pierwszym tomie i nie jest źle, ale dobrze też nie :D Mieszane uczucia już chyba pozostaną do końca życia.
    OJEJ "Wierna" i to zakończenie-już mam łzy w oczach :'(
    Nie skończyłam czytać serii o Persiaku. Pierwsze dwa tomu bardzo mi się podobały, trzeci już nie bardzo i właśnie on zniechęcił mnie do ostatnich dwóch tomów. No trudno...
    Świetny Tag!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie zaskoczyłaś z tym Persiakiem...
      /Posy

      Usuń
    2. Hehehe no zdarza mi się zaskakiwać ludzi :D Nic na to nie poradzę XD

      Usuń
    3. lepiej zaskakiwać, niż nudzić ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  6. A ja ani razu nie słyszałam o 'Fangirl' :D a co do 'Wiernej'to nie czytałam i nie wiem dlaczego jest smutna więc muszę nadrobić te zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wierna"… lepsza niż "Zbuntowana", ale wciąż gorsza od pierwszego tomu :/
      Pozdrawiam,
      /Posy

      Usuń
  7. Również uwielbiam Percy'ego i pozostałem serie Ricka Riordana ;) "Magnus Chase i bogowie Asgardu. Miecz lata" właśnie przede mną, już nie mogę się doczekać ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłej lektury! :*
      na mnie czeka drugi tom Magnusa ;)
      Pozdrawiam,
      Posy

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ten tag *-*
    Świetnie nazwałaś te książki
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń