wtorek, 29 grudnia 2015

LBA 3

Liebster Awards


Kolejna nominacja, już trzecia z kolei, tym razem od Parisney. Dziękuję, to na serio wiele dla mnie znaczy.


A teraz przejdźmy do pytań :)


1. Gdybyś miała przeżywać jeden dzień ze swojego życia już zawsze, który to by był i dlaczego?
Pierwsze pytanie, a ja już czuję się jak na chemii. Dzięki. Może jeden dzień z kolonii nad morzem, ten kiedy robiłyśmy sobie te zdjęcia? To było super, zero stresów, same miłe wspomnienia i świetne towarzystwo, wakacje, cieplutko, morze - idealnie <3
2. Czym jest dla Ciebie twoje opowiadanie?
Kiedy widzę, że ktoś mi pisze coś na temat mojego "opowiadania" to mam ochotę mu przywalić i wytłumaczyć różnicę pomiędzy książką, a opowiadaniem, ale że pytanka były uniwersalne, to dam spokój. Moja książka, hm... mogę ją chyba spokojnie nazwać ucieczką od rzeczywistości. Nie skupiam się wtedy na swoim życiu i ogromnych problemach (sarkazm), tylko na czymś zupełnie innym.
3. Masz ulubioną serię książek?
"Igrzyska Śmierci".
4. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? Jeśli możesz, to podaj przykładowego wykonawcę, zespół.
Zwykle wszystkiego co mi wpadnie w ucho, głównie popu i rocka. Jacyś przykładowi wykonawcy, to może... Taylor Swift, Against the Current, Dove Cameron.




5. Jaki masz talent?
Żadnego niestety.
6. Gdybyś mogła, do jakiej historii byś się przeniosła?
Jednej? Do "Percego Jacksona", jeżeli do kilku to do "Rywalek" lub "Igrzysk Śmierci".
7. Czy jesteś od czegoś uzależniona?
Od cukru, muzyki i chyba geografii.
8. Ulubiony film?
"Pitch Perfect".
9. Kim chciałaś lub chcesz być w przyszłości?
Jeżeli masz tu na myśli zawód to pisarką.
10. Ulubiony kolor?
Złoty, aczkolwiek nie przepadam za złotą biżuterią. Po za tym to żółty - najbardziej cytrynowy i kanarkowy.
11.  Jeśli czytałaś, to co sądzisz o mojej opowieści?
Bardzo mi się podoba - 20/10. Nie chce mi się jakoś dziś nic pisać, wybacz.

Tym razem nie nominuję nikogo - każdego, kto moim zdaniem na taką nominację zasłużył już nominowałam w niedzielę, więc nie widzę sensu w powielaniu tego.

/Posy 

2 komentarze: