środa, 26 sierpnia 2015

Gra w Kłamstwa



Gra w Kłamstwa


Opis fabuły 

Niedawno odkryłam, że mam siostrę bliźniaczkę. A potem zmarłam. Zostałam brutalnie zamordowana. Przez kogo?
Tego nikt nie wie, ale zabójcy zależało na czymś innym: na ukryciu tego. Zaczął szantażować moją siostrę bliźniaczkę, Emmę i zmusił by była mną, by żyła moim życiem. Nigdy jej nie znałam, zostałyśmy oddane do adopcji tuż po urodzeniu. Ja trafiłam do zamożnej rodziny, a ona nigdzie nie została na stałe. Cały czas przeprowadzała się do kogoś innego, nikt jej nie chciał. Teraz mieszka w moim domu, z moimi bliskimi, bo jest mną. Nikt o tym nie wie, nikt nie wie, że ja, prawdziwa Sutton nie żyję. Ciekawe, jak długo Emma zdoła wszystkich oszukać - w Grze w Kłamstwa po zwycięstwo sięgnie tylko jedna osoba. Kto nią będzie?


Moja opinia



"Gra w Kłamstwa" to jedyna w swoim rodzaju, fantastyczna i na maksa wciągająca powieść. Nie jest kolejnym nudnym romansikiem z trójkącikiem miłosnym. Opowiada o prawdziwych problemach, takich jak brak rodziny u Emmy. Nie żebym miała coś do romansów, ale serio? Ile razy można czytać o tym samym: dwóch facetów, kogo wybrać? 
Ciekawą rzeczą jest również sprawa zabójstwa Sutton - kto to zrobił? Jeszcze nie wiem, ale sądzę, że jej przyjaciółki mogły maczać w tym palce - skąd nagle pojawiły się na miejscu spotkania? Dlaczego Charlotte odwiozła Emmę do domu, a Laura do szkoły? To trochę podejrzane... Może Gra w Kłamstwa zakończyła się drobnym niepowodzeniem, takim jak śmierć jednej z uczestniczek?
Właśnie, Gra w Kłamstwa - świetny pomysł, gratulacje Sara :) Nie chcę spojlerować, więc nie będę więcej zdradzać na ten temat.
W skrócie: świetna książka, 9/10 (10 ma tylko moja "święta trójca", czyli "Igrzyska Śmierci", "Percy Jackson" i "Pretty Little Liars"). Fabuła jest ciekawa, a akcja wartka. Nie będziecie mogli się od niej oderwać! Polecam wszystkim, a w szczególności fanom serii "Pretty Little Liars" ;)

/Posy








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz